5/04/2009

Serwetka

Odskocznia od kolczyków.Zrobiona w dwa wieczory.





7 komentarzy:

  1. poprostu śliczna :) Podobają mi sie takie robótki szydełkowe bo sama tego nie potrafie :(
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne są takie szybkie robótki , a tak nawiasem to fajne masz szpilki

    OdpowiedzUsuń
  3. Serwetka śliczna. Też lubię szybki efekt i też podobają mi się Twoje szpilki :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna serwetka :)
    A co do szpileczek to gdzie można takie kupić ? Widziałam na różnych zagranicznych blogach przeróżne szpileczki różyczki, kwiatuszki, serduszka, ale szukałam po necie i nigdzie nie znalazłam gdzie można je kupić...

    Pozdrawiam :)
    Tin-Tin

    OdpowiedzUsuń
  5. Aguś dziękuję za odpowiedź, będę polować ;)

    Pozdrawiam :)
    Tin-Tin

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna ta serwetka :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo...