8/20/2010

45/2010




Seria tzw.komórkowców.Bawełniane resztki włóczek ,szydełko i jakiś film w TV i już etui gotowe.

Moje robótki dzielę na :

1)Wymagające skupienia-potrzeba dużo wolnego czasu najlepiej w samotności żeby nikt nie rozpraszał i nie mylił wzoru.Takich robótek powstaje u mnie najmniej....chyba wiadomo dlaczego... :)

2)Powtarzalne-takie że łatwo zapamiętuję wzór i robię z pamięci,a gdy się pomylę to sprucie nie powoduje rozstroju nerwowego... 

3)Rekraacyje-nie wymagające wcale  skupienia i myślenia :) czyli pospolite TV robótki.Przecież szkoda marnować czasu na samo patrzenie w ekran.

A jak jest u Was?


3 komentarze:

  1. mnóstwo inspiracji tu u Ciebie!

    pozdrawiam,
    Paula

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne etui :)
    Przy TV koniecznie robótka :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje robótki mają trochę inną kategorię zaszeregowania na ; śmierdzące lakierowo, brudzące farbowo, denerwujące śmieciowo:D:D
    A Twoje etuJA świetne!!!Będa jak znalazł na jesienne słoty dla ciepłolubnych telefoników:)))
    Dzięki za wizyte u mnie, byłam wczoraj na kiermaszu- nie masz czego żałować, jak zwykle;):D Ale było fajnie towarzysko:D Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo...