2/23/2013

Pojemniki z butelek-recycling




Witam wszystkich serdecznie.

Spoglądałam przez okno i widziałam walające się po ogródku butelki po płynie do spryskiwaczy. Leżały sobie pod ogrodzeniem i strasznie mnie drażniły.
Pewnego dnia mnie olśniło. Przyniosłam je do domu, wyszorowałam.
Odmierzyłam 15 cm od dołu, narysowałam linię,wbiłam ostry nożyk i POSZŁO....równiuteńko jak tylko najbardziej się dało odcięłam.
Górne części butelek nie przydały się ...
Dolne części w miarę równo odcięte....były jakieś takie....łyse.
Zabrałam do ręki dziurkacz biurowy,zrobiłam dwie dziurki z przodu,dwie z tyłu i po dwie po bokach.
Wyszperałam wstążeczki,przeciągnęłam przez otworki,zawiązałam kokardki i już mi się spodobało.
W ten oto sposób zyskałam trzy pojemniki. Miała bym jeszcze dwa, ale jedna butla była z bardzo twardego plastiku i nie dałam rady ładnie i równo jej obciąć. Drugi był wąski i powstało z niego coś innego. A co?To zobaczycie w następnym poście.
Jedynie z czym nie mogę sobie poradzić to ślady po etykiecie których z dwóch pojemników nie mogę doszorować. Są lekko widoczne.
Planuję wsypać do nich ziemi i wiosną będzie w nich sobie coś rosło.Będę musiała tylko w dnie zrobić otworek.

 Jakie jest Wasze zdanie na mój pomysł? Podoba się?

Może macie inne pomysły na recycling takich butelek po płynie do spryskiwaczy?





Takie pojemniki również mogą służyć na skarpety.
Na kosmetyki w łazience.
Na opakowania makaronów w kuchni
Drobne zabawki....
Masz jeszcze inne pomysły?




17 komentarzy:

  1. Świetny pomysł i wykonanie. Popieram recykling!

    OdpowiedzUsuń
  2. super pomysł i wspaniałe wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelka! Podoba się pomysł niesamowicie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł! A próbowałaś zmywaczem do paznokci klej po etykietce usunąć? czasami działa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ,ale mam tylko bez acetonu i taki nie działa.

      Usuń
  5. bardzo nowatorski pomysł.naklejki trzeba posmarować majonezem aż zmiękną ,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysł rewelacyjny! Pojemniki ze wstązeczkami wyglądaja naprawdę uroczo!

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocze te pojemniczki , świetny pomysł i wspaniałe wykonanie , doskonałe nawet na drobiazgi w rękodzielnictwie!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię recykling. Pomysł jak najbardziej fajny.

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacja!!! Ty to masz pomysły!!! Serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Me gusta la idea, han quedado muy bien.
    Bss.

    OdpowiedzUsuń
  11. No rewelacja!!!! I fajnie wyglądają i będą służyć!!!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy27/4/13 17:44

    zamiast zmywać naklejkę, można na niej nakleić coś z serwetki albo jakąś ozdobną naklejkę i polakierować, będzie jeszcze bardziej ozdobnie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo...