prywatność

Wszystkie zdjęcia teksty są mojego autorstwa,jeśli jest inaczej WYRAŹNIE to zaznaczam.Wykorzystywanie zdjęć do innych celów tylko za moją zgodą.

27.11.08

Bombki 'karczochy' -instrukcja



Potrzebne nam będą:szpilki,kula styropianowa,wstążka atłasowa i szer 2,5 cm. ,zawieszka do bombki.Wstążkę tniemy na 5 cm kawałki.Kawałki wstążki zaprasowujemy tak aby zrobiły nam się trójkąty.Następnie przykładamy trójkąt do kuli i przyszpilamy delikatnie szpilkami na kazdym rogu.Drugi trójkat przyszpilamy po przeciwnej stronie.Następnie to samo powtarzamy z następnymi dwoma trójkątami ,na zdjęciu maja kolor zielony. Szpilki z dołu trójkątów wbijamy o końca,a te na czubku pozostawiamy jako pomocnicze,później je będziemy wypinać.Następnie na styku dwóch trójkątów przykładamy kolejny ,obniżajac go trochę.Tez przypinamy pomocniczo na czubku ,a dwie szpilki na "dole"trójkąta"wbijamy mocno.Następny trójkąt mocujemy tak samo dokładnie po przeciwnej stronie kuli.I tak z pozostałymi trójkątami wstążki.Dochodząc do połowy kuli robimy to samo z drugiej jej strony ,aby ładnie wykończone było miejsce wbicia zawieszki. Miejsce połączenia maskujemy w sposób dowolny np. wstążka ,cekinami ...











17 komentarzy:

  1. Oj chyba będę do Ciebie częściej wpadać...nie dość że cuda tworzysz to jeszcze dzielisz się wiedzą:)
    Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wielkie dzięki za instrukcje :-)
    Materiały już zakupiłam, teraz potrzebuję tylko wolnej chwili na wykonanie...
    Może do świąt się wyrobię ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za kursik. Bombeczki bardzo fajnie wyglądają; napewno kilka takich sobie zrobię i mam nadzieję, że jeszcze w tym roku:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy7/12/08 16:58

    gdzie moge kupic te kulki styropianowe? ;D cuda tworzysz!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy8/12/09 10:22

    Właśnie szukałam instrukcji wykonania karczocha robionego od czubka.Ale ten jest przepiękny. Myślę, że "tego mojego" zrobię w podobny sposób.

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy8/12/09 15:55

    Witam,jakiej szerokości wstązki należy użyć do ozdobienia kuli o szerokości 12cm? dopiero zaczynam takie zdobienie i mam z tym problem, bo kiedy używam wstążki o szerokości 2,5cm w pewnym momencie zdobienia wstązka zaczyna na siebie nachodzić. nie wiem czy ja cos zle robie czy to wina szerokosci wstazki, dodam ze zdobie w dwa kolory. Bardzo prosze o pomoc.

    OdpowiedzUsuń
  7. wam wstążki 2,5 cm bez względu na wielkośc kuli.Trzeba duzo cierpliwosci i sporo ćwiczeń zeby wyszło jak trzeba.To że wstazka nachodzi to jest naturalne bo kula zmienia obwód.Ważne zeby równo upinać trójkaty.W razie pytan prosze pisac na e-mail.

    OdpowiedzUsuń
  8. fajnie pokazane :) a ja do kuli o średnicy 12 cm używam wstążki o szerokości 4 cm lub mieszam 4 i 2,5 cm. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy4/12/10 18:13

    Te bombki są piękne!!
    Chciałabym zrobić kilka takich, ale nie mam kulek styropianowych...
    Da się zrobić je z czegoś innego?
    Jeśli tak to z czego?

    OdpowiedzUsuń
  10. super instrukcja moze sie skusze i sprobuje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam :) Bardzo fajnie zrobiona instrukcja :) Nigdy nie mogłam się zmusić do zrobienia karczocha, ale w końcu postanowiłam, że chociaż spróbuję :P Mojego karczocha można zobaczyć na stronce. Pozdowionka :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy25/9/12 09:55

    dzięki za to że jesteś zdolna mądra i LUDZKA

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy3/12/12 18:42

    super że pokazujesz jak upinać dzięki i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne te bombki!!! Spróbuję zrobić jajka wielkanocne tą metodą:)
    http://mojerekodzielo-pati.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne te bombki! Jestem pełna podziwu:)
    http://mojerekodzielo-pati.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. cudowne są te bombki.
    zapraszam na http://karczochowy.blogspot.com/ i
    https://www.facebook.com/karczochowabombka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo...