prywatność

Teksty i zdjęcia są mojego autorstwa, jeśli jest inaczej WYRAŹNIE to zaznaczam.Zabrania się kopiowania i udostępniania bez mojej zgody.

O mnie,About Me

9/20/2015

Witajcie.

Na wstępie chcę Wam podziękować za ciepłe słowa otuchy i wsparcia. Czas upływa....ale nie leczy on ran o nie....wciąż jest ciężko, czasami bardziej, czasami mniej. Głowa pełna myśli i jakoś nie mogę sobie tego wszystkiego poukładać....DLACZEGO TAK SIĘ MUSIAŁO STAĆ???
Kompletnie straciłam chęci do robótek. Robiłam ostatnio porządki w moich szpargałach i wcale mnie nie rusza...nic a nic.
Co innego zaczęło być ważne. Celebrowanie każdego dnia, spędzanie więcej czasu z dziećmi i mężem, dbanie o siebie i swoje zdrowie.

Eryk zaczął naukę w pierwszej klasie, a jeszcze nie tak dawno dzieliłam się z Wami Jego narodzinami.
Starszy syn jest w drugiej klasie technikum i jest z Niego całkiem fajny przystojniak ;)

Cieszę się że pomimo braku wpisów na blogu zaglądacie na niego. Mam nadzieję że jakoś się ogarnę i wrócę.

3 komentarze:

  1. Potrzeba czasu. Jak śpiewa Stare Dobre Małżeństwo

    "Przysięgam wam, że płynie czas!
    Że zabija rany - przysięgam wam!

    Tylko dajcie mu czas
    Dajcie czasowi czas"

    OdpowiedzUsuń
  2. Agnieszko, pamiętam jak 5 lat temu mówiłam to samo, nawet 4 i 3 lata temu. Teraz gdy minęło więcej lat od śmierci taty mogę powiedzieć, że jednak leczy rany, ale i bardzo zmienia priorytety. Dokładnie jak napisałaś, co innego jest teraz ważne
    Głowa do góry, będzie dobrze ... ale musi upłynąć duuuuużo czasu
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...