11/08/2010

66/2010 Film prawie pełnometrażowy.

Witam!

Dzisiaj będzie filmowo.

Korzystając z możliwości prezentacji Tefala chciałam Wam pokazać mój prosty sposób na tunikę.

Kto z nas nie ma dylematów ciuchowych,co ubrać,albo że coś jest drogie i nie mogę mieć tego co chcę?!Wystarczy kawałek dzianiny(mogą to być np.dwa duże podkoszulki,jeden na tunikę drugi na pasek) ,trochę czasu i ciuch gotowy.

Uprzedzając pytania dotyczące skuteczności klejenia taśmą.Jeśli przykleisz mocno to będzie trzymała dobrze.Za pomocą tej taśmy można również podwijać spodnie.

Tak więc zapraszam do kina ;)








Tylko proszę się nie śmiać bo trema mnie trochę zjadła. 


11 komentarzy:

  1. Świetny filmik. Tunika rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Agnieszko jestem pod wrażeniem roli w filmie a przede wszystkim pomysłu na tunikę. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Oglądałam już na Facebooku, świetny pomysł, filmik bardzo profesjonalny :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja poproszę jeszcze, super pomysł i instruktaż, w wekkend będzie u mnie "parowanie". Więcej, więcej takich filmów z ciekawymi pomysłami poproszę :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. O dzisus krystus!!!!!!Ja też taką tunikę chcę, mało tego zrobię, tylko pytanko, a właściwie 2
    - jak mam żelazko NIE Tefalowskie, ale robiące parę- to przykleję tę taśmę???
    - taka taśma w każdej pasmanterii jest???:>na Aleji też?:>;D
    Agusia- cud, miód malinka!!Marnujesz się normalnie, ależ Ty masz pomysły- suuuper!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Powiem szczerze że spodobało mi się to "aktorzenie" i może coś częściej pokażę w ten sposób.
    Lejdik ,taśma w pasmanterii jest,ma ona różną szerokość,do takiego zastosowania najlepsza jest około 2 centymetrowa.
    Zwykłym żelazkiem przykleisz ,ale z parą mocniej trzyma i porządnie przyprasowana nie puści.

    OdpowiedzUsuń
  7. jesteś niesamowita :)
    muszę "odgapić" tę tunikę ...
    bardzo mi się podobała :)
    powiem Ci, że żadnej tremy nie zauważyłam ... gratuluję :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny filmik. Sympatycznie się oglądało. Można uszyć tunikę normalnie wykrzystując maszyne do szycia. Patent jest uniwersalny. Brawo

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy25/8/11 20:59

    RE-WE-LAC-JA !!!

    Bardzo dziękuję za ten kursik.
    Ciekawa też jestem , jak ta taśma zachowuje się po praniu...może ktoś już wypraktykował w międzyczasie? ;)

    pozdrowienia z Wrocka

    Jolka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo...