12/26/2010

84/2010

Głosowanie na ozdobę świąteczną TUTAJ

Witajcie w ten świąteczny czas.
Przyglądam się głosowaniu i bardzo się cieszę że tak wiele osób oddaje głosy.J est jednak jedno ale...Prosiłam aby osoby głosujące ,jeśli nie mają konta na bloggerze,podawali odnośnik do konta społecznościowego lub innego które potwierdzi tożsamość.Bardzo chcę aby głosowanie przebiegało sprawiedliwie ,a nie by ktoś zakładał fikcyjne konta i głosował wiele razy.
Podpowiedzcie proszę co zrobić z takimi głosującymi bo ja nie mam pomysłu.Nie liczyć ich głosów? Liczę na Wasze zdanie i mam nadzieję że zgodnie coś wymyślimy.Chyba że uważacie aby tego tematu nie ruszać i liczyć jak leci.Jest jeszcze trochę czasu do końca głosowania i pewnie coraz więcej będzie takich przypadków.
Oto przykłady :Aler,Ewa,Teresa ,Lipa-profile niedostępne-wszystkie głosy jeden po drugim oddane w przeciągu 1 godz.Rozumiem że ktoś może mieć zablokowany profil ale niech wtedy poda choć imię ,nazwisko czy coś.
Anonimy bez żadnego podpisu ani odnośnika nie będą liczone ,ani brane pod uwagę w losowaniu nagród dla głosujących.
Wyraźcie swoje zdanie proszę.Dla tych co jeszcze nie głosowali -zapraszam głosujcie i podziwiajcie bo moim zdaniem prace są świetne.

17 komentarzy:

  1. Myślę Aga, że osoby anonimowe, podpisane np Kasia- nadal są anonimami, nie zostawiają po sobie przecież żadnego 'namacalnego' śladu np. adresu mail. Można było ogłosić ten konkurs dla osób tylko posiadających konto i bloga:))Znając możliwości niektórych osób może się okazać, że wygra mało ciekawa praca, której autorka spędziła duuużo czasu zakładając fikcyjne konta:)
    Jeśli o mnie chodzi- 'lipnych' głosów bym nie brała pod uwagę w liczeniu.
    Pozdrowienia:))!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cóż pierwszy taki duży konkurs organizuję i juz wiem że następnym razem zrobie inaczej.Nie chciałam ograniczać nikomu udziału w konkursie bo sporo osób bloga nie ma wcale.Jednak nie wierzę że są osoby które nie maja konta na F,NK,albo jakimś forum gdzie jest zarejestrowany.
    Wiesz co ja zawsze wierzę w uczciwośći myślę że inni też (ja naiwna)

    OdpowiedzUsuń
  3. Agnieszko - skoro było podane, że trzeba pozostawić "namiary", to głosy osób nie spełniających tego warunku nie powinny być brane pod uwagę i żadne tłumaczenie nie powinno wchodzić w grę. Uznaję zasadę, że "mamy to, na co się godzimy".
    Pozdrawiam serdecznie
    P.S. Tak dla jasności osób, którym być może mój komentarz się nie spodoba - nie biorę udziału w zabawie, a swój wybór moim zdaniem najładniejszych prac wyraźnie podpisałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiecie co masakra normalnie.Wysłałam maile z prośbą o potwierdzenie tożsamości np.na koncie społecznościowym ,ale nikt z anonimów,ani kont niedostepnych lub zablokowanych nie kwapi się odpisać.
    Wszystkie osoby potwierdzone dostały maila z informacją że ich komentarz bierze udział w losowaniu nagród.Wszystkie inne " spakowałam " do innego wora i jeśli nie zostana potwierdzone ich głosy sie nie będa liczyły.Dziwne jest to że konta nowo utworzone ,albo nie dostępne głosują w większości na dwa numery prac.Jeszcze nie powiem jakie to ale po wszystkim napewno to ujawnię.
    Zresztą możecie same pewnie zauważyłyście o jakie chodzi.Dziwi mnie to ogromnie bo zwłaszcza jedna z tych prac jest piekna.
    Będę jeszcze się kontaktowała z wszystkimi uczestnikami zabawy i będę informować o zaistniałej sytuacji.UFF..

    OdpowiedzUsuń
  5. Aga, nie przejmuj się tym aż tak. To tylko zabawa. Jeśli nie masz potwierdzenia, to nie bierz takie głosy pod uwagę.
    Będzie dobrze, nie martw się.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uważam że to nie jest w porzadku żeby ktos zakładał konta i głosował na siebie to się mija z celem ,przecież każda z nas włożyla troche pracy w swoją bombke i chciałaby by wszystko było uczciwe a nie robic przekręty dla nagrody,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Od jutra zaczynam usuwanie nie potwierdzonych osób które głosowały.Anonimy,fikcyjne i zablokowane konta będą usunięte.
    Zostana tylko ważne głosy.Tak postanowiłam.
    Pisałam ,prosiłam a i tak znowu sie pojawiaja więc nie ma zmiłuj....Ma być uczciwie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Widać w tym głosowaniu ,że ostatnie kilka anonimowych osób 3 pkt przyznaje jednej i tej samej bombce .
    Chyba nie umieją czytać co tutaj się pisze .

    OdpowiedzUsuń
  9. Ewa widzę właśnie i juz pisałam do autorki pracy.
    Szkoda że nikt nie szanuje mojego czasu i wszystko będę musiała usunąć bo nie wieżę że osoby sie ujawnią.
    Kilka osób które miały zablokowany profil udostępniło go i dane są potwierdzone.Dzisiaj juz kilka komentarzy usunęłam ,ale czekam di jutra i usuwam resztę anonimów.
    Pózniej będę kasowała automatycznie .Wiecie co nie myslałam że takie coś sie zrobi i nieuczciwośc wyłazi z ludzi.Jednak gwarantuję że wyniki będą ucziwe,pracuje nad tym cięzko.

    OdpowiedzUsuń
  10. Uważam, że podejrzenia skierowane wobec twórców prac są dla nich krzywdzące.Nikt nie odpowiada za głosujących.Cała ta sytuacja jest nie fair wobec osób, które wystawiły prace. (a ja myślałam, że konkursy są uczciwe i nie ma znaczenia konto głosującego; O naiwności ludzka, tyle lat żyjesz na świecie i jeszcze nie wiesz, że wszystko jest ustawione?)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czasami właśnie głosujący poprostu są osobami fikcyjnymi .Przecież cóż szkodzi podpisać się gdy oddaje się głos.

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak trzymaj Agnieszko!!!
    Pozdrawiam noworocznie
    P.S. Dla mnie sprawa anonimów i innych nieujawniających się komentujących jest jasna - wstydzą się tego co robią, czyli "mam zdanie, z którym się nie zgadzam".

    OdpowiedzUsuń
  13. Moteczku dziekuje i zgadzam sie z Tobą.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgadzam się z większością, że anonimowe głosy nie powinny być brane pod uwagę. Internet daje pcozucie anonimowości, choć tak naprawdę wszędzie pozostaje ślad (np. nr IP). Zdaje sobie jednak sprawę, że głosów jest bardzo dużo, Agnieszka musiałaby być cyborgiem, żeby śledzić wszystkich głosujących ;)

    Jednak zauważyłam pewną nieścisłość, na którą zwróciła mi uwagę siostra. Zagłosowała, podając dane konta google i jej głos nie przeszed Agnieszkowej weryfikacji. Siostra nie ma konta na NF ani Facebooku (tak, tak - takie osoby istnieją :). Nie dostala tez e-maila z potwierdzeniem. Myslala, że podanie adresu e-mail to brak anonimowości właśnie. Boje się, że wiele osób mogło zrozumieć zasady głosowania w ten sposób.

    OdpowiedzUsuń
  15. W zasadzie samo podanie konta mailowego tez mozna zaliczyć do anonimów.Przeciez w ten sposób właśnie mozna by było napędzać sobie głosy.
    Na każdego anonima odsyłałam odpowiedź z prośba o dane.Jesli taki nie doszedł -przepraszam bo w morzu maili poprostu mogłam przeoczyć.
    Proszę aby siostra zagłosowała jeszcze raz a do mnie na poczte napisała podając imie ,nazwisko-wtedy bedzie o.k.

    OdpowiedzUsuń
  16. Tak sobie jeszcze myśle Agnieszko, zasady są jasne i podane - blog albo konto społecznościowe. Mysle, ze nie ma co ich naginać. Dość się napracowałaś, a gdybyś miała jeszcze sprawdzać każdy adres e-mail to musiałabyś nie mieć życia ;)
    Przepraszam, że namąciłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. No powiem szczerze nie myslałam że to taka ciężka robota.Choć gdyby ludzie współpracowali jak należy było by o.k

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo...