1/04/2011

Konkurs -wyniki

Nadszedł czas na podanie wyników,nie mogłam wytrzymać do jutra i są dziś.

Ogłaszam wszem i wobec że :

MIEJSCE I:

Agnieszka Kaczmarska

otrzymała 118 głosów.

Na Blogu Agnieszki możecie podejrzeć jak powstawała owa bombka.



MIEJSCE II:

Janina Brunka

otrzymała 78 głosów





MIEJSCE III:

Joanna Szuplewska

otrzymała 63 głosy



Ze zwyciężczyniami skontaktuję się mailowo w sprawie nagród,jednak będzie to prawdopodobnie jutro.

Wszystkie prace zasługują na wielkie pochwały,we wszystkie włożyłyście wiele pracy i serca.

Mam nadzieję że konkurs wypalił i sprostałam zadaniu jako organizatorka:)

Za około dwa dni będzie losowanie spośród głosujących i wtedy co nieco o głosowaniu ,aby dzisiaj nie psuć atmosfery:)

W poście pod którym głosowałyście są wymienione zdjęcia na podpisane ,możecie zobaczyć co kto zrobił.Odwiedzić ich blogi i poprostu podziwiać.A wszystkie ozdoby możecie pokazywać na blogach i chwalić się do woli :)Bardzo Wam dziękuję za udział i wysoki poziom prezentowanych prac.Mam nadzieję że takie konkursy będą częściej.

25 komentarzy:

  1. Gratuluję wygranym,dziekuje za organizacje,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wygranym - aż dwie z moich faworytek wygrały :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Łoł !!!!! nie spodziewałam się , że wśród tylu pięknych prac uda mi się zdobyć zaszczytne 3 miejsce .
    Dziękuję wszystkim za każdy oddany głos na moją bombkę i Agnieszce za tak świetnie zorganizowaną zabawę :)
    Pozdrawiam Szupa

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak się denerwowałam a tu 2 miejsce. Super i bardzo się cieszę. Gratuluję zwyciężczyni i bardzo, bardzo dziękuję wszystkim głosującym. A Ty Agnieszko jesteś wspaniała. Dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję, wspaniałe prace:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje wszystkim wygranym :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piekna praca wygrała!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje zwyciezcom! Wygrala moja faworytka! Ta bombka jest cudna! Dziekuje za fantastyczna zabawe!

    OdpowiedzUsuń
  9. Tobie również należy się nagroda - chociażby w postaci naszych komentarzy.Świetnie zorganizowałś ten konkurs.I z całą pewnością poświęciłaś na to wiele swojego czasu.
    A jeszcze obiecujesz nam następne!
    Dziękuję za zabawę!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję.
    Wspaniałe prace:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje zwycięzcom ,moim faworytem był nr.24, ale i tak wszystko piękne.

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje dla zwycięzców.
    Podziękowania dla Ciebie Agnieszko za poświęcony czas i organizację.

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję wygranym :) pierwsze miejsce zajęła bombka która mi się też bardzo podobała :)

    Pozdrawiam :)
    Tin-Tin

    OdpowiedzUsuń
  14. zabawa była wyśmienita, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Cieszę się, że moje faworytki są w czołówce :))
    Gratulacje!!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję zwyciężczyniom! Wszystkie prace były cudne, ale od początku wiedziałam, że wygra praca nr 29. Ona jest po prostu niesamowita! Nigdzie się z taka nie spotkałam! Chylę czoła przed wykonawczynią! A organizatorce dziekuję za mozliwość udziału i dobrej zabawy :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo się cieszę z wyników, bo 1 i 3 miejsce otrzymały moje faworytki :)

    http://anek73.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Jaka miła niespodzianka! Cieszę się jak dziecko! Prawie w ostatniej chwili podjęłam decyzję o wzięcu udziału w tym konkursie. Robiłam zdięcie wieczorem, przy sztucznym świetle. Miałam wątpliwości co do jakości mojego zdięcia..., ale spróbowałam i jestem bardzo szczęśliwa!
    Bardzo się cieszę, żę bombeczka się Wam podobała. Jestem maksymalnie pozytywnie zmotywowana do dalszego tworzenia! Aż urosły mi skrzydła! Dziękuję za Wasze głosy! Pozdrawiam serdecznie - Agnieszka - Agni Sz-n

    OdpowiedzUsuń
  19. Największe podziękowania należą się Agnieszce M., która świetnie sobie poradziła i dużo czasu poświęciła na zorganizowanie konkursu i pilnowanie porządku! Agnieszko - zabawa była cudowna, emocje odromne. Świetna zabawa!
    Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratulację dla wygranych!
    Anioła Janeczki miałam przyjemność zobaczyć na żywo, bo dostałam takiego w sam Nowy Rok. Szkoda, że jak głosowałam nie mogłam go na żywo zobaczyć, bo jest cudownej urody. Zdjęcie nawet w połowie nie oddaje tego piękna.
    Sądzę, że tak jest w przypadku wszystkich pokazanych parc.
    Dziękuję za miłą zabawę Agnieszko a uczestnikom za wrażenia artystyczne! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję serdecznie zwyciężczyniom, jestem dumna że w tak szacownym gronie zdobyłam jeden punkt :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję zwycięzcom, garuluję również wszystkim biorącym udział w zabawie - prace są prześliczne i bardzo trudno było wybierać.
    Szczególne gartulacje należą się Tobie Agnieszko za siłę charakteru, świetną organizację i piękny pomysł. Cały czas trzymałam kciuki za powodzenie tej zabawy i jak widzę wszystko wyszło świetnie.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo Wam wszystkim dziekuję za miłe słowa.

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratulacje dla Zwyciężczyń!

    Ogromne gratulacje i podziękowania również dla Organizatorki konkursu, świetna zabawa!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo...