1/11/2012

Wyniki konkursu na ozdobę BOŻONARODZENIOWĄ.

WITAJCIE

Wiem że wszystkie uczestniczki konkursu czekają z napięciem na tą chwilę.
Dlatego wstałam raniutko i zabrałam się do liczenia głosów.


***************************************

Oto zwyciężczyni tegorocznego konkursu na ozdobę BOŻONARODZENIOWĄ.....TADAM....JANECZKA


Wygrywa bon na zakupy w sklepie HOBBYCENTRUM  na kwotę 150 zł.


Serdecznie gratuluję.


******************************************



Dla formalności dodam że :
drugie miejsce zajęła Beata P. 

trzecie miejsce zajęła Maja



Wszystkim bardzo dziękuję za udział w konkursie.Dziekuję za zabawę i pokazanie swojego wspaniałego talentu,który można podziwiać na Waszych blogach.


W poście konkursowym są podpisane zdjęcia wraz z odnośnikami do blogów jeśli taki ktoś posiada.Podałam również ilośc zdobytych punktów w konkursie.

Podziwiajcie jeszcze raz,inspirujcie się przepieknymi pracami i wspaniałymi pomysłami.


Dzieki za zabawe i zapraszam na edycję WIELKANOCNĄ bo taka napewno będzie.(chętni do sponsorowania nagród mile widziani)




****************************************


Losowanie nagrody dla głosujacych jeszcze w tym tygodniu:))))

13 komentarzy:

  1. Gratulacje !!!! Uwielbiam Twoje konkursy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się cieszę. Dziękuję za to, ze zorganizowałaś konkurs i włożyłaś a to dużo pracy. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy11/1/12 08:27

    Gratulacje dla zwyciężczyni! I wielkie podziękowania dla organizatorki :-) no i dla sponsora, rzecz jasna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje ogromne!!!!Wygrał mój faworyt!Pozdrawiam.papa

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zabawa!
    Gratuluję zwyciężczyni!
    Wspaniała organizacja Agnieszko!
    Dziękuję za możliwość uczestnictwa w konkursie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję serdecznie!
    Już czekam na zabawę Wielkanocną:)
    Miło podglądać mistrzów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję !!!
    Fajna była zabawa:)
    Gorąco pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteś świetna organizatorką takich zabaw, ślę za to ukłony.
    Gratuluję wygranej nagrody Janeczce. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje dla Janeczki, a Tobie Agnieszko dziekuje za mila zabawe:)
    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki za miłą zabawę :) Gratuluję zwyciężczyni!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow jak się cieszę, jestem druga!!! Janeczka ukłony i gratulacje. A
    gnieszka dziękuję za konkurs, a wszystkim, którzy zagłosowali na moje renifery wielkie buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  12. gratulacje dla zwycięzcy !!!
    miło mi było uczestniczyć w zabawie
    dziękuję za oddane głosy na moją pracę
    jest mi bardzo miło

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję!!!! Janeczka to wyjątkowo uzdolniona osoba!!!! Dziękuję za kolejny wspaniały konkurs. Już czekam na następny.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo...