3/31/2012

Kto będzie miał super moc?-wyniki konkursu Boscha

Witajcie. Na samym początku recenzja żelazka.
Żelazko Bosch SensorSecurr TDA 7680 juz samym ciekawym kolorem przyciąga uwagę. Plusem jest połączenie kabla z żelazkiem za pomocą "obrotowej kulki".Dzięki temu kabel się nie plącze,nie zwija w sprężynkę w trakcie prasowania. Trzystopniowe ustawienie pary.Dodatkowo trudne do prasowania  ubrania możemy potraktować mocnym uderzeniem pary wciskając przycisk.Żelazko Bosch jak większość innych posiada spryskiwacz.W tym modelu zauważyłam że  woda ze spryskiwacza nie ląduje nie wiadomo gdzie,tylko centalnie przed żelazkiem Duży otwór do wlewania wody jest przeźroczysty i mieści 400 mililitrów wody prosto z kranu.Producent poleca w celu przedłużenia żywotności mieszanie wody kranowej z destylowaną 1:1. Stopa ceramiczna Palladium-glissée z trzema strefami rozmieszczenia kanałów parowych, idealna dystrybucja pary i znakomite właściwości ślizgowe Bardzo długi 2,5 metrowy kabel,ułatwia prasowanie.
I jeszcze tajemnicza raczka która posiada funkcę wyłącznika bezpieczeństwa"SensorSecure"Powoduje wyłączenie żelazka gdy nie jest dłużej używane co zwiększa bezpieczeństwo i oszczędza energię. Powiem tak-to żelazko spełnia wszystkie wymogi postawione przez gospodynie.BARDZO szybko sie nagrzewa.Moc 2750 W-mówi samo za siebie.Jest bardzo eleganckie,idealnie dopasowane do dłoni.Już nie trzeba się wymigiwać od prasowania ,bo prasowanie stało się szybkie i przyjemne.
Ja jestem zachwycona. No a teraz to na co czekacie. >WYNIKI KONKURSU Wszystkie odpowiedzi przeczytałam i powiem szczerze że miałam wielki dylemat -kogo wybrać.
Kilka odpowiedzi  mnie bardzo rozbawiło,kilka osób wierszykami zachwyciło.
Jednak postanowiłam nagrodzić bardzo rzeczową i konkretną odpowiedź którą napisała KonKata

cytuję:

kiedyś prasowanie wpisałam jako jedno z "lubię" w blogowej zabawie Żelazko było moim pierwszym zakupem po ślubie
czasami przy prasowaniu ułatwiam sobie życie i tak lniane prześcieradła składam na pół i jeszcze raz na pół i układam na desce ( świetny wynalazek, dziwię się,ze tak długo się bez niej obchodziłam)i na nich prasuję kolejne rzeczy co jakiś czas je przekładając, w ten sposób, bez wysiłku mam gładkie prześcieradła
natomiast chustki do nosa prasuję wilgotne, od razu po wyjęciu z pralki, są wówczas równe jak stół, jak z magla
dlaczego chciałabym wygrać? powodów jest kilka, ale głównym jest ten,że po raz pierwszy moje żelazko zaliczyło odległość między deską a podłogą co mu na zdrowie nie wyszło, niestety....

Oto co wygrałaś.Żelazko Bosch SensorSecure i koszulkę z logo Bosch.





BARDZO dziękuję wszystkim za udział w zabawie i wierzcie mi gdybym mogła to wszystkie bym Was obdarowała.

16 komentarzy:

  1. Gratulacje dla Zwyciężczyni :)))
    Pozdrawiam:)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję Szczęściarze!
    A Tobie dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dla zwyciężczyni!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. wow, ale się cieszę!!!
    otwierając Twoją stronę zapytałam córkę jakie mam szanse na wygraną?, odpowiedziała,że z 50 %, a ja jej na to ,że całkiem sporo.
    wygląda na to że te 50% wystarczyło i,że będę miała super (ś)moc ;-)
    dziękuję za gratulacje

    OdpowiedzUsuń
  5. i dziękuję za wygraną

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. KonKata! - gratulacje!!!!! Chętnie podesłałabym kosz prania do uprasowania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję Zwyciężczyni. To może i ja swoją górę podrzucę? Jak testować żelazko, to na całego ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. No no no gratulacje dla tej szczęśliwej osoby. Oby jak najdłużej się żelazko na podłodze nie znalazło.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje :)
    tylko uważaj na to cacko ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. o jejku, przegapiłam danie sobie szansy na żelazko !!
    ale gratuluję tej która nie zapomniała się zgłosić ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy6/4/12 13:19

    Przypadkiem znalazłam sie na Twoim blogu i chbą będę owracac..dziękuje za przedstawinie odpowiednieo żelazka,zastanawiam sie od kiku tygodni jakie wyrać-stare juz się prosi o wymianę,kabelek poplatał się troszkę,poprzecierał,para nie działa juz jak powina...ale teraz wie za czym sie obejrzec i czas namówić męzunia na konieczny zakup-dziekuję...achi pomysł na zaszewki-rewelacja-skorzystam-zawsze miałam mały poslizg i do 1cm doszlo czasami :)

    A zwyciężczyni serdecznie gratulujemy:))))))))))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo...