10/25/2012

Plusssz-testuję i smakuję.

 Witajcie.
Dzisiaj nie robótkowo,ale za to bardzo smakowicie.
Jako testerka mam okazję spróbować nowości .
Plusssz Lady Pielęgnacja :skóra.
Gdy otworzyłam paczkę oniemiałam ....bo myślałam że to kremy.Elegancko zapakowane tuby z tabletkami w różowiutkie pudełeczko.Zobaczcie same.


 Wszystkie wiemy że nawadniać skórę trzeba też od wewnątrz.Same kremy to za mało.
Kolagen,koenzymQ10i kwas hialuronowy mogą pomóc w pielęgnacji skóry.W tych nowych tabletkach Plusssz-są głównym składnikiem i pomagają naszej skórze od wewnątrz.

Kwas hialuronowy:-nawilża skórę,pomaga opóźnić procesy starzenia skóry,zwalcza wole rodniki.
Koenzym Q10:-spowalnia procesy obumierania komórek, eliminuje wodne rodniki,poprawia przemianę materii.
Kolagen:-podstawowy budulec włókien kolagenowych które odpowiadają za prawidłową strukturę tkanki skóry i paznokci.

Tabletki mają pyszny melonowy smak.Wszystkie osoby które częstowałam zwracały uwagę na opakowanie i pyszny smak.
Co do działania na skórę jeszcze się nie wypowiem,jednak skład mówi sam za siebie.
Jeśli któraś z Was używa suplementów diety to warto spróbować tej nowości.

Czy ktoś z Was zna te tabletki?
Jeśli tak to zapraszam do wyrażenia swojej opinii o nich.

Dla chętnych osób które chcą mieć możliwość testowania różnych produktów podaję adres:  STREETCOM.



1 komentarz:

  1. O jakaś nowość. Akurat plusssz znam i sobie go chwalę, najbardziej wersję z żelazem. Napisz jak w używaniu, jak w smaku i jak działa, bo jestem zaciekawiona. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo...