12/27/2013

Pierniczki


Witajcie.

Najpierw wielkie podziękowania za życzenia Świąteczne.
Bardzo Wam dziękuję....mam nadzieję że wszystkie się spełnią.

Święta za nami,ale ja jeszcze chcę pokazać Wam moje pierniczkowe upominki.
Takie dwa dosyć duże piernikowe kółeczka dostały córki moich dobrych koleżanek.

Poniżej pokazane paczuszki z pierniczkami też zostały wręczone jako zupełnie nie zobowiązujący świąteczny upominek.


















Do dekorowania pierników użyłam lukru który podbarwiałam farbkami spożywczymi w proszku.
Piekłam też pierniki witraże z landrynką-efekt bardzo ciekawy.


                             **************************************************

Zaglądałyście do posta konkursowego?
Jest tam już wiele ciekawych zdjęć ....i ciągle przybywają nowe.

1 komentarz:

Dziękuję za każde słowo...