prywatność

Teksty i zdjęcia są mojego autorstwa, jeśli jest inaczej WYRAŹNIE to zaznaczam.Zabrania się kopiowania i udostępniania bez mojej zgody.

O mnie,About Me

3/04/2009

Zabawa ...czyli co wysłałam no i coś fioletowego.

Zgodnie z tym co napisałam pokazuję co wysłałam w ramach zabawy.Wiem że paczuszki dotarły, bo pokazałyście prezenty na swoich blogach, z czego się cieszę.
Fajnie ze prezenty się podobały, bo to najważniejsze.



Z moich robótek: aktualnie powstaje bolerko w kolorze fioletu.



7 komentarzy:

  1. Prezent jest super - jeszcze raz dziękuję !!!! :* A bolerko ma śliczny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne upominki przygotowałaś

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy4/3/09 12:06

    Agnieszko dziękuję raz jeszcze.
    Pozdrawiam.
    Pochwal sie bolerkiem jak skończysz. Buźka (o:
    Sabina

    OdpowiedzUsuń
  4. ale Ty masz tempo!!!

    Ja również jeszcze raz gorąco dziękuję!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również jeszcze raz dziękuję :**

    Pozdrawiam
    Tin-Tin

    OdpowiedzUsuń
  6. Aguś, jeszcze raz Ci dziekuję. Ciekawa jestem tych poduszek.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dostałam prezencik, bardzo bardzo bardzo dziękuję

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...