2/01/2013

Smok w moim domu ......


Witajcie.

Przestraszył Was smok ?
No jasne że tak....






A kto się kryje pod smoczą czapką?
Eryczek.
Dzisiaj miał "bal przebierańców " w przedszkolu. Kostium został stworzony własnoręcznie.
Potrzebne były dwie podkoszulki w kolorze zielonym. Nie miałam identycznych ,więc spodnie są ciemniejsze.
Bluzeczkę smoka robiłam z koszulki POLO, więc wykorzystałam już gotowe zapięcie na guziczki. Dookoła dekoltu doszyłam trójkąciki wycięte z resztek brązowej tkaniny.
Ale najważniejsza jest oczywiście głowa.
Smocza czapka powstała z zielonej tektury.
Robiąc czapkę smoka przypomniałam sobie jak kilkanaście lat temu na bal przebierańców robiło się górnicze czapki i pielęgniarskie opaski na głowę.
Było swojsko. Teraz wszyscy kupują gotowe stroje (bajońsko drogie) nikt nie robi niczego sam.
Jak powiedziałam że sama przygotowuję strój, to wszyscy mówili: JAK CI SIĘ CHCE.
Normalnie masakra jakaś...nie chce się ludziom w dzisiejszych czasach nic.

W PRZEDSZKOLU  WSZYSCY BYLI POD WRAŻENIEM.
Koleżanka Eryka jak go zobaczyła to uciekła i rozpłakała się:) Pomogło dopiero zdjęcie czapki i udowodnienie że to jest naprawdę Eryk.

Więc SMOK był naprawdę straszny;)))



6 komentarzy:

  1. Anonimowy1/2/13 21:06

    "Smok" uroczy. Kostium ekstra.
    Pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
  2. najsłodszy smok pod słońcem!

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy16/1/16 20:33

    Czy można poprosić o instrukcję jak zrobić taką czapkę smoka :D Potrzebuję jak najszybciej. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy27/4/16 09:48

    Witam,
    Czy można prosić o instrukcję jak zrobić "głowę" smoka?
    Z góry dziękuję :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy8/2/17 20:36

    Jak zrobic taka czapke? Wchodzac tu myslalam, ze bedzie tutorial :((((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest tutorial : http://nitkowo.blogspot.com/2017/01/jak-zrobic-maske-smoka-tutorial.html

      Usuń

Dziękuję za każde słowo...