2/04/2015

Kroimy spódnicę z sześciu klinów.

 Witajcie.
Mam nadzieję że post o zrobieniu formy na spódniczkę z sześciu klinów komuś się przydał.
Dzisiaj będzie krojenie.
Ja wykorzystuję materiał ze starej spódniczki. Ponieważ tkanina ma wzór, muszę kroić wszystkie kliny w jednym kierunku.
Gdyby tkanina była gładka to kliny układamy na zmianę, WTEDY ZDECYDOWANIE ZUŻYWAMY MNIEJ TKANINY.
Pamiętajcie też że trzeba dodać po około 0,7 cm na szwy. Jeśli tego nie zrobicie spódnica będzie za wąska.
I tutaj przyda się informacja czym różni się forma od szablonu. Otóż właśnie jeśli wykonujemy same wg. własnych wymiarów to forma.Nie posiada ona dodatków na szwy.
Jeśli korzystamy z gotowych szablonów to one najczęściej dodatek na szwy posiadają.(chyba że w opisie jest inaczej)



Wycinamy sześć identycznych klinów ( każdy z dodaniem ok. 0.7 cm. na szew)
Zszywamy kliny ze sobą. Na jednym łączeniu wszywamy zamek. Jeśli nie wiecie jak  to zrobić odsyłam Was TUTAJ



Mam nadzieję że opis na taką spódniczkę się przydał. Jeśli uszyjecie sobie spódniczkę z mojego tutorialu to zapraszam do pochwalenia się w komentarzu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde słowo...