prywatność

Teksty i zdjęcia są mojego autorstwa, jeśli jest inaczej WYRAŹNIE to zaznaczam.Zabrania się kopiowania i udostępniania bez mojej zgody.

O mnie,About Me

9/12/2009

Bieżnik -serce

Bieżnik -serce w ostatecznej odsłonie.Wykrochmalony,wykończony do okoła i napięty,aby otrzymał odpowiedni kształt. Wyszedł bardzo duży, nie mieści się na mój stół, dlatego odbyła się sesja podłogowa. Zużyłam prawie 300 g kordonka Ariadny, robiłam szydełkiem nr 1.




Jakoś dół serca nierówny się wydaje, ale w realu na moje oko jest dobrze.




Zaczęłam teraz z fioletowej Hemery obrus na okrągły stolik.Kupiłam trzy motki, ale obawiam się ze na taki obrus jak ja chcę to pójdzie dużo więcej. Szydełko tez nr 1


7 komentarzy:

  1. Piękne wszystko Agnieszko ...podziwiam Twoje prace :)Dziękuję za przesyłeczkę, wszystko się przydaje...własnie uczę się szyć...narazie serducha, ręcznie bo maszyny nie mam ...
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne serce i pięknie wykończone :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Obrus-serce piękny! Jestem ciekawa następnego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo dziękuje za przesyłkę :* :* Przydasie są śliczne :) :) Na pewno szybko je wykorzystam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekny obrus...Podziwiam za tempo i wytrwałośc bo u mnie z tym bywa róznie.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. ależ piękna serweta-serce :)) skoro myślisz że zużyjesz dużo fioletowego kordonka, to chyba zanosi się na jakiś zwisający obrus... będę zaglądać

    OdpowiedzUsuń
  7. Violu będzie zwisający.Zagladaj zapraszam gorąco.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...