prywatność

Teksty i zdjęcia są mojego autorstwa, jeśli jest inaczej WYRAŹNIE to zaznaczam.Zabrania się kopiowania i udostępniania bez mojej zgody.

O mnie,About Me

9/26/2009

Filcowe kolczyki cd.

Fioletowa serweta dalej w robocie i nie ma co pokazywać. Pokaże jak już będzie gotowa.Dlatego dzisiaj z nowości -kolczyki.Już niebawem candy ,a nagroda będzie komplet biżu z filcu. Zdjęcie i ogłoszenie wkrótce.



Pogoda jeszcze letnia więc dużo spacerujemy .Ostatnio chodzimy nad staw karmić kaczki.Jest ich całe stadko.W nadchodzącym tygodniu czeka mnie sporo załatwiania w zwiazku z tym ze Konrad chodzi do klasy sportowej. Pozmieniały się przepisy i zaświadczenie od pediatry nie wystarczy,potrzeba zrobić badania u specjalistów. Klasa dostała na to AŻ cały tydzień.W piątek gdy byłam ustalać terminy pani w okienku do laryngologa chciała zapisać mnie na 5 listopada :) Śmiech normalnie.No i muszę w tydzień pochodzić ,poprosić i postarać się coś niecoś.
Zobaczymy jak to będzie.

8 komentarzy:

  1. Aga,Ty to prawdziwa kobieta renesansu jesteś. Ile różności potrafisz rękami zdolnymi wyczarować to coś niesamowitego. Śliczne kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak nieraz myslę jak fajnie by było gdyby cały czas mozna było poswięcac na to co sie lubi ,a nie jakies tam pospolite sprzatanie i gotowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczniaste kolczyki :)Bardzo urocze :)

    Pozdrawiam :)
    Tin-Tin

    OdpowiedzUsuń
  4. No, no...nie dość, że dziergasz szydełkiem cudeńka to jeszcze umiesz takie śliczne kolczyki zrobić! Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze mówię,że te sprzątania i gotowania to strata czasu ;)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Oi, amiga!
    Lindo brinco. Parabéns!
    Tenha um ótimo final de semana.
    Carinhosamente,
    Dô.

    OdpowiedzUsuń
  7. Masakra, na temat NFZ i przychodni można napisać dość grubą powieść ...
    Kolczyki fajowe (o:

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...