prywatność

Teksty i zdjęcia są mojego autorstwa, jeśli jest inaczej WYRAŹNIE to zaznaczam.Zabrania się kopiowania i udostępniania bez mojej zgody.

O mnie,About Me

2/16/2012

Na tłusto...ale nie tylko.

Witam wszystkich w tłusty czwartek.Dzień w którym każdy musi zjeść choć jednego tłuściutkiego pączka.
No ale nim Was poczęstuję, pokażę następną " zdobyczną " włóczkę z czasów PRL-u.
Piękny kolor,milutka w dotyku i w dodatku z PEWEXU full wypas poprostu.






 Biella mohair specjal exclusive colours, made in ITALY




Zauważcie jaki pełny opis dotyczący prania i czyszczenia umieszczono na metce.



Moteczki po 50 g.Jestem posiadaczką 6 sztuk.Już zaczęłam sweterek,zapinany na guziczki.


 *************************************************************


Dzisiaj o 7 rano najpierw było TO:

 A o 9,30 jest TO:



Pachnące i cieplutkie pączusie.Częstujcie się :))))

17 komentarzy:

  1. Wow... a w Niemczech nie ma takich pysznych pączków... :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj!super włóczka !Pączki jak malowane,aż ślinka leci.....:))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Włóczki z tamtych czasów są super, obecnie mam podobny moher na szydełku tylko niebieski i też jestem zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna włóczka, lubię ten kolor :)
    a pączusie pychotka, ale cóż nie mogę się poczęstować, bo już wyczerpałam swój limit na dziś hi,hi,hi pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna, Pewexowa zdobycz :) Pączki aż pachną ze zdjęcia. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna, Pewexowa zdobycz :) Pączki aż pachną ze zdjęcia. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. same przyjemne rzeczy kochana od rana.miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  8. na sam widok takich pyszności mi ślinka cieknie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję, już się częstuję pączkami, pycha.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pożarłabym wszystkie, co tam włóczka, takie pączki to rarytas:)

    OdpowiedzUsuń
  11. dziekuje za paczka ,smakowal,hi hi,ladny kolor welny,pozdrawiam irena

    OdpowiedzUsuń
  12. Pączki zjedzone wszystkie ,następna dostawa za rok:))))

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny sweterek będzie :)
    A pączusia bym zjadła, gdyby nie na pora. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale mi apetytu narobiłaś tymi pączkami:)))Włóczka wygląda pięknie.Ale za Pewexami nie tęsknię
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. no no..zapowiada sie ladny sweterek..pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  16. Ojej włóczka zabytkowa:) I to w jakim ładnym stanie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Włóczki z tamtych czasów to jest coś... Nie odbarwiają się i nie przecierają się tak szybko jak te nowe...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...